-->

Total Pageviews

Tuesday, June 12, 2012

siapakah artis popular bertatu dan sosial ini?


Kalau di ikutkan gaya penulisan e-mail yang kami terima lewat petang semalam, memang si pengirim seakan marah habis dengan penyanyi lelaki yang sedang popular ini. Penyanyi popular ini dikatakan masih mengekalkan kehidupan liar beliau di belakang para peminat yang mempercayai imej baik yang beliau bawa selepas membuat kemunculan pertama.
Kredit: Rotikaya
Walaupun ketika ini beliau mengakui memiliki kekasih hati, pengirim e-mail mendakwa penyanyi ini masih menjalinkan hubungan dengan bekas kekasih lama nya. Berderet juga nama yang disenaraikan kepada kami lengkap dengan tempoh mula & tamat percintaan. Si pengirim seakan mempunyai pengetahuan tinggi tentang kehidupan penyanyi ini. Oh berkaitan tatu? Anda boleh lihat sendiri gambar gambar yang dikirim selepas ini. Tatu yang ada dikatakan wujud sejak beliau tinggal di luar negara lagi.


3 comments:

aku thu saper dia awi rafael

dah sah awi rafael.,ptt la slalu pkai bju lgan pnjang.x pnah pn pkai bju yg menampakkan lengan,kata tangan ade parut yg kekal,alasan la sume 2 coz nk ttup kisah sndri..

mmg awi rafael pn..ckap tangan ade parut kekal di tangan sbb tu pkai bju lengan pnjang je..klu btul2 die tu x uat tatoo mntak awi rafael dedahkn tangan die pada media..baru rakyat malaysia percye..rpe2nye ade udang d'sebalik mee goreng..huhuhu..

Post a Comment